התמודדות אינה פשוטה. ארגונים רוכשים עשרות מוצרי הגנה על מנת לייצר מערך הגנה שכבתי, במטרה לעצור מתקפות סייבר. עם זאת, נקודה אחת עדיין נשארת פגיעה – ניהול המשתמשים בארגון.
חיבור מוצרים שונים לכדי מערך אחד מצריך פעולות אינטגרציה מורכבות, כאשר הפעילות בהיבט ההגנה בסייבר, נדרשת להתנהל בלי להפריע לפעילות העסקית השוטפת. העובדים, הספקים והשותפים העסקיים דורשים פגיעה מינימלית בשגרת העבודה, הלקוחות מצדם רוצים איכות שירות עקבית על ציר הזמן. כיצד מאפשרים זאת כאשר לכל משתמש בארגון, בכל תפקיד, מוגדר סט הרשאות רחב לביצוע העבודה? הרבה הרשאות – משטח תקיפה גדול יותר.
הפתרון טמון באוטומצית ניהול משתמשים ועם Okta Workflows הכלי החדש של okta איתו ניתן לעצב את הפתרון לארגון שלך
Okta Workflows מאפשר בניית תהליכים, פשוטים ואף מורכבים וניהול פשוט של הרשאות בארגון באמצעות אוטומציה – בלי לכתוב שורת קוד אחת. Codeless Automation Tool. את כל הניהול עושים באמצעות ממשק משתמש גרפי פשוט ונוח. הפתרון האוטומטי של Okta מאפשר להגדיר מדיניות הרשאות לכל פעילות בארגון. מתרחישי What-If פשוטים ועד לוגיקת ניהול מורכבת.
נדמיין תרחיש היפותטי שבו קולטים איש מכירות ורוצים להקים לו משתמש Salesforce ואותו לחבר לערוץ Slack ייעודי. בהגדרה ידנית, זהו הליך שלוקח זמן ודורש ריכוז מצד מנהל ההרשאות בארגון. אם נגדיר אותו בקבוצה לא נכונה ב-Salesforce או בערוץ Slack לא נכון – סיפקנו לתוקף דלת כניסה עתידית.
הגדרה ידנית לוקחת זמן וחשופה לשגיאות אנושיות. במקום זאת, ניתן להשתמש ב-Okta Workflows לאוטומציה של התהליך. באותו תרחיש, כאשר קולטים איש מכירות חדש, בהתאם לתפקיד שמייעדים לו, מגדירים הליך פתיחת הרשאות אוטומטי מראש.
בצורה כזו אין טעויות בשל חוסר ריכוז או זמן, חוסכים זמן עבודה וניתן להפעיל תהליך זה גם לאנשי מכירות אחרים באותו סגמנט עסקי. כך מוודאים שלכל סגמנט יש את ההרשאות הנדרשות – ורק אותן. זיכרו, פחות הרשאות – משטח תקיפה קטן יותר.
Okta Workflows מאפשר לנו אוטומציה בהגדרת הרשאות לכל הפעולות שמשתמש נדרש לבצע ברשת הארגון. בנוסף, ניתן ליישם באמצעותו גם בקרה שוטפת על הרשאות עובדים שעברו תפקיד, עזבו את הארגון או שהגדרת התפקיד הנוכחי שלהם השתנתה.
אוטומציה מאפשרת, כאמור, לנטר את מחזור החיים של משתמש בארגון. מיום קליטתו ועד יום עזיבתו. משימה, שחלק ניכר מהארגונים בארץ ובעולם מתקשים לבצע ולנהל בצורה ידנית. אירועים כדוגמת שינוי תפקיד, תוספת אחריות, חוסר פעילות מתמשך, שימוש חשוד בהרשאה או עזיבה שאינם מטופלים כראוי- משאירים דלת פתוחה לתוקף.
אין דרך פשוטה לומר זאת אז נגיד זאת בצורה ישירה: אוטומציה של ניהול הרשאות מפחיתה את ההסתברות ליפול קורבן למתקפת סייבר – זו עובדה. ללא אוטומציה, מדובר במשימה מאתגרת. אפילו מאד.
מחפשים דרך להקטין את משטח התקיפה על הארגון? תתחילו לנהל הרשאות בצורה אוטומוטית. שאלו אותנו אודות Okta Workflow
BYOD או "Bring Your Own Device" היא גישה המאפשרת לעובדים להשתמש במכשירים האישיים שלהם למטרות עסקיות ונהוגה כבר מספר שנים בעולם העסקי. היא חוסכת הוצאות לארגונים, חוסכת לעובדים את הצורך לעבור בין מכשירים ומערכות הפעלה שונות ומשפרת את היעילות הארגונית בכל פרויקט.
זה התחיל מארגונים קטנים בתחילת דרכם וסטארטאפים שנהנו מהרעיון של חסכון בהוצאות על מכשירים אבל בהמשך המגמה התפשטה לרחבי העולם העסקי כולו. בעולם בו העסקים צריכים להתנהל מכל מקום ובכל שעה ללא הפרעות ועיכובים, BYOD הוא הבשורה המשמעותית ביותר עבור חברות גדולות כקטנות. אבל מה בנוגע לאבטחת נתונים? כאן נתקלו החברות בקשיים.
הילרי קלינטון הודתה כי השימוש במחשבה הפרטי לצרכי עבודה הפר את נהלי משרד החוץ, מה שהוביל לפתיחה בחקירה נגדה; מייק פנס, סגן נשיא ארה"ב ב-2017 נאלץ לפתוח חשבון חדש בעקבות שימוש בחשבון הפרטי שלו לעבודה וחשבונות אישיים של אישים רבים נפרצו בעקבות השימוש במכשירים מרובים למטרות עבודה.
פרצות האבטחה הרבות הניאו עובדים משימוש במכשיריהם האישיים במקומות העבודה וחברות גדולות נתקלו בקשיים עקב פריצות למאגרי מידע. כאשר נעשה שימוש במכשירים אישיים למטרות עסקיות, העובדים, ובמסגרת זאת גם גורמים צד ג', יכולים לקבל גישה לתשתית ה-IT של החברה, כמו גם לנתונים רגישים שלה.
ארגונים ומפתחים הבינו כי נדרשת תפיסת אבטחה מקיפה הכוללת מתודות שימוש לתרחישים שונים של BYOD. וכאן בדיוק נכנסת Mobileiron.
לאחר ניסיונות אינספור להתאים את המערכות הארגוניות לשימוש במכשירי העובדים, Mobilriron נכנסת לשוק ואתה מתודות חדשות לשימוש במכשירים אישיים במקום העבודה. במקום לרשום את המכשיר עצמו למערכות הארגון ובכך – לאפשר למנהלי IT גישה למכשירים האישיים של העובדים, אפשרויות חדירה על ידי גורמים צד ג' למערכות הארגון וסיכונים של דליפת נתונים אישיים, המערכת של Mobileiron מאפשרת רישום משתמשים במקום רישום של המכשיר עצמו.
Unified Endpoint Management – UEM או בעברית: ניהול אחוד של נקודות קצה, הוא פריצת דרך בעולם הארגוני: במקום פתרון של 0 או 100, כלומר, בין – הפרדה מוחלטת בין מכשירי הארגון ובין מכשירי העובדים ובין מתן הרשאות לארגון להיכנס למכשירי העובדים נכנס ה-UEM. האפשרות להנגיש את כל ה-Data הארגוני הן ממכשירי החברה, וממכשירי העובדים בהם עושים שימוש גם מהבית, מבלי לסכן את פרטיות העובד או את משאבי החברה.
את פריצות למאגרים של אינסטגרם ורשתות חברתיות אחרות, דליפות מידע אודות סלבריטאים, פריצה למאגרי מידע של אתרים בעלי נתונים מסווגים – כל אלו הפחידו הן את העובדים והן את בעלי החברות שהכירו זה מכבר את היתרונות של ה-BYOD אבל חששו מאבדן של מאות אלפי שקלים וסיכון נתונים חיוניים ומסווגים.
כדי להבטיח את ההגנה האולטימטיבית על הנתונים הארגוניים, Mobileiron מספקת פתרון של רישום למערכות הארגון תוך שמירה והגנה על פרטיות המשתמשים ומתן אפשרות מלאה לניהול המכשירים על ידי צוות החברה.
איך זה קורה? באמצעות ניהול זהויות. כשהמכשיר הופך להיות יד ימיננו, Mobileiron מאפשרת גישה מאובטחת לאפליקציות עסקיות ושירותי ענן באמצעות קונסולה אחת ותהליך רישום קל ופשוט לכל מכשירי Android, iOS, macOS ו- Windows 10 ל- MobileIron UEM.
בהקשה אחת, משתמש יכול להיכנס למערכות הארגון ולהמשיך לעבוד תוך אי הפרעה לזרימת העבודה הטבעית, תוך שימוש בזהויות המוגדרות מראש על ידי המערכת. Mobileiron מבטיחה גישה פשוטה ומהירה לכל אפליקציה עסקית, תוך קבלת תמיכה מלאה מהמערכת.
MobileIron UEM היא פלטפורמת האבטחה המתמקצעת בהתאם לאתגרי העולם החדש ומתאימה את עצמה לרוח התקופה. כתוצאה מכך, בנקודות המאתגרות את מייקרוסופט ומשאירות את היישומים שלה תקועים בתפקוד בסיסי, MobileIron UEM מגדירה שיאים חדשים של תפקוד אג'ילי ומתקדמת עם היעדים של כל חברה וחברה בהתאם לצרכים הייחודיים שלה.
בעידן בו מידע מועבר בין גורמים שונים ללא הרף ולעתים רבות בו זמנית, תנאי התעבורה מציבים אתגרים לארגונים המבקשים לאבטח את מאגרי המידע שלהם.
MobileIron UEM הינה פלטפורמת אבטחה המספקת סביבת עבודה בטוחה, מהירה, המאפשרת תעבורת מידע מדויקת ובתוך שניות ללא דאגה לפרטיות המידע ולאופן התצוגה שלו. אג'יליות, כבר אמרנו?
ערכי החברה מוכתבים על ידי רוח הזמן וככאלה, הם מעצבים את ארגון סביבת העבודה. MobileIron מפותחת ומיושמת על מנת ליצור Enterprise Everywhere. התוצאה: עבודה מכל מקום עם מינימום השקעת אנרגיה ומקסימום רווח.
בימים אלו, בהם ההתעניינות ב- MobileIron הולכת וגוברת, אנו גאים למנות חמש סיבות שבזכותן, לקוחות מעדיפים את – MobileIron על פני MEM של מייקרוסופט Intune.
חלק מהעובדים נשלחו לעבוד מהבית ואחרים בחו"ל? אם אתם מוצאים את עצמכם מתקשים לנהל את פלטרפורמות העבודה שלהם מרחוק, לא בטוחים אם המידע הארגוני מאובטח כשהעובדים לא נמצאים בשדה ראייה או שגיליתם כי אחד מהילדים של עובדי החברה לומד ב-Zoom דרך הלפטופ של ההורה או משחק בסמארטפון שלו ומוריד משחקים שיכולים להיות מסוכנים לאבטחת המידע, UEM PLATFORM של MobileIron מספקת אפשרות לניהול נקודות קצה באופן אחוד בפשטות וביעילות מקסימלית.
ניהול משתמשים וזהויות ובקרת גישה ליישומים ארגוניים מעולם לא היו פשוטים יותר. MobileIron מספקת סביבת עבודה לניהול ואבטחת מידע של כל נקודות הקצה, בין שמדובר ב- Android, iOS, MacOS או Windows 10. במקום להיתקע עם קשיי גישה ותפעול הנובעים משוני במערכות ההפעלה של העובדים השונים, Mobileiron Cloud "מחליקה" את המידע אל תוך סביבת עבודה אג'ילית, נוחה, מהירה ונטולת עיכובים.
היתרונות של MobileIron UEM
שני תנאים חיוניים עומדים בפני ארגונים המבקשים להתפתח בעידן הנוכחי.
היכולת לנהל בקלות, בפשטות וללא הפרעות מגוון אינסופי של יישומים,בעלי תקשורת ביניהם באופן מאובטח אבל פשוט וללא עיכובים.
MobileIron UEM
מדי רגע, פרצות חדשות נרקמות או מתוכננות. מדי שנייה, מאגרי מידע סופר מסווגים ברחבי העולם מאוימים להיפרץ על ידי בעלי עניין זדוני או תוכנות כופר. גישת "Zero Trust" היא הגישה ההולכת והופכת נורמה ביותר ויותר ארגונים ומבטיחה מניעת פריצות לא רצויות.
באמצעות גישת "Zero Trust" הארגון מוגן בפני כל כניסה למאגרי המידע. הססמאות מאובטחות באחת משלוש אפשרויות לפי בחירה:
רק גישת ה- Device centric נותנת למערכת האבטחה את המידע המלא על מנת לקבל החלטה האם לאפשר למשתמש גישה למידע הרצוי. מערכת Mobileiron Access עם ארכיטקטורת Zero Trust מאפשרת אכיפה של גישה למידע ארגוני רגיש רק דרך מכשירים מנוהלים בשילוב עם מערכת הזהויות הארגונית.
עם מעל ל-400 שותפים ברחבי העולם, MobileIron UEM היא כבר הרבה יותר ממערכת ניהול מכשירי קצה: עם לקוחות, שותפים ושיתופי פעולה עם החברות הגדולות ברחבי העולם, MobileIron UEM מספקת מגוון עצום של יתרונות עם תכונות המאפשרות שליטה על כל מערכת הפעלה ברמה הגבוהה ביותר בצורה הנוחה ביותר. גישת ה- platform-neutral מאפשרת ללקוח ליהנות מכל העולמות: ניהול אחוד מול היתרונות היחסיים של כל מערכת הפעלה Best of Breed.
עם פרס Gartner Peer Insights לשנת 2019 ו-94% ממליצים בחום, כבר לא מדובר בתופעה חולפת. עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר וברמות ביצוע הגבוהות בעולם זו השנה השלישית ברצף מכתירות את MobileIron כסביבת העבודה המובילה את הסטנדרטים בעידן המולטי-ענן וריבוי מקורות מידע.
הנגשת מערכות Mac לשוק העסקי פותחת עולם שלם של אפשרויות שלא היו זמינות עד כה. שיתוף הפעולה בין MobileIron ובין Apple מאפשר לארגונים ברחבי העולם כולו להגיע לרמות חדשות של תפיסה ארגונית המיושמת בקלות ובאמצעות ניהול אינטואיטיבי וגמיש.
התנופה הגדולה בשימוש במערכות ההפעלה של Mac בשילוב MobileIron לא נוצרה יש מאין. מספר גורמים היוו זרזים משמעותיים לתופעה הולכת ומתרחבת זו:
בלי להשקיע שעות ארוכות בהטמעת המערכת אצל כל עובד בנפרד, בלי לוודא תקני אבטחה ולחדש רישיונות בכל מכשיר באופן עצמאי ומבלי לבזבז זמן יקר: פריסת תחנות הקצה מעולם לא הייתה מהירה, פשוטה וקלה יותר כמו עם MobileIron. איך זה קורה?
ניהול תצורת השימוש מעולם לא היה פשוט יותר: הגדרות מיושמות על מספר ממשקים והגבלות מותאמות למכשירים על פי הגדרת תגיות וקבוצות מכשירים, דחיפת אישורים באמצעות Certificate Authority מובנה לגלישה מאובטחת תחת VPN ארגוניים ואכיפת מדיניות בהתאמה לכללים דינמיים. המערכת המתקדמת של MobileIron מאפשרת הטמעה ויישום גם במערכות הפעלה אחרות כך שהניהול האחוד פועל על פי מדיניות שנקבעה מראש ומאפשרת שינויים מתמידים על פי הצורך.
Mobileiron, MacOS וניהול אבטחה – המקום הכי בטוח להתחיל בו
End Point Security עם MobileIron UEM מאפשרת רמת בטיחות המעניקה שקט תפעולי ותפקודי גם בימים של משבר כלל עולמי. בעידן בו כופרות מתעוררות חדשות לבקרים, מניעת דליפת מידע (DLP) מצריכה שליטה בהגדרות קריטיות וכן שימוש במערכת בעלת יכולת דואלית בו זמנית: מחד, יישום מדיניות אכיפה כוללת ומאידך, גמישות, ניטור ותיקון תקלות בזמן אמת.
MobileIron UEM תספק מערכת בקרה מקיף ויכולת מורכבת למניעת אבדן מידע הכוללת את האפשרויות הבאות:
באיזו רמה מגן עליכם MobileIron UEM? באמצעות “Per App VPN” תוכלו לשלוט שליטה מלאה בכל אפליקציה. באמצעות רכיב VPN Tunnel, כל אפליקציה מקבלת יחס אישי ונהנית מהגנה מלאה. לא משנה אם מדובר באנדרואיד, Mac, , iOS או Windows 10 – ה- Tunnelingשל MobileIron מבטיח הגדרות ויכול להגדיר גם מכשירים בעלי Certificate ללא הצורך בתפעול צד שלישי.
הגנה מלאה עם MobileIron Access מאפשרת רק למשתמשים מאומתים במחשבי Mac גישה לשירותי הענן דרך הממשקים הייעודיים. הודות למערכת ניהול זהויות כגון OKTA, תוכלו להגן על מכשירים ולגשת לשירותי ענן שונים ללא חשש.
מעקב וניטור
באמצעות MobileIron UEM הארגון מוגן מחדירות לא רצויות של משתמשים לא מאומתים. הגדרת קריטריונים מראש לרבות הצפנה של Filevault2, מדיניות סיסמאות, אכיפת התקנות של אנטיוירוס וגישה מאובטחת לשירותי ענן מבטיחות מעקב מלא וניטור בזמן אמת.
התחלה של ידידות נפלאה?
למעשה, נראה כי מדובר בתחילתה של ידידות נפלאה: השילוב בין Mac המקפידה על סטנדרטים בלתי מתפשרים ו- MobileIron המגשרת בין עולמות ויוצרת שת"פים ברמה בינלאומית. כדי להצטרף לשורת הארגונים שכבר מיישמים כלים ניהוליים ברמה בינלאומית כל מה שצריך הוא להתחיל להאמין שזה אפשרי.
סקירה כללית ל OKTA Platform וליכולות ה API
1. OKTA API
2. GET POST PUT DELETE
3. JSON XML
4. API key
5. CORS
6. sign-on policy
1. OKTA developer tenant
Create OKTA API Token. 2
POSTMAN .3
OKTA POSTMAN Collection .4
API requests .5
1. JSON requests and responses
HTTP Header . 2
Payload .3
JSON Encoding .4
OKTA API hands on .5
1. API Authorization
2. Delegate authorisation
3. oauth2.0 architecture
4. Authrization server
5 Client application
6. Resource Owner
7. Resource Server
8. Access Token
1. Oauth2.0 Flows
2. Code Flow 3
3. PKCE code
4. Client credentials
5 Resource owner
6. Implicit flow
7. Authorization code flow chart
1. Well-known
2. Metadata
3. OIDC client
4. clientID
5 client Secret
6. Create okta oidc client
7. grant types
8. Scope
9. Redirect uri
10. Debugger
11. Response type
12. id_token
13. Authorize uri
14. Redirect url
15. Access policy
16. Refresh token
17. JSON decoder
אתם כבר יודעים איך זה עובד: על כל מחשב בארגון מותקנות תוכנות ייחודיות, הרשאות ספציפיות לאפליקציות, תמונות וסרטונים אישיים, סיסמאות, הודעות ובעצם…. כל חייו של העובד עוברים למכשירים הניידים והנייחים במשרד. כשעובד מגיע מהבית, הוא מביא אתו לא רק את הסנדוויץ' שלו, אלא גם את הווירוסים שהמחשב שלו נושא עמו, את הסיסמאות הפשוטות שדרכן יכולים האקרים ותוכנות אחרות לחדור למאגרי המידע של הארגון, "חורים" המאפשרים דליפת מידע החוצה וגם את אופן ארגון המידע במחשב הפרטי שלהם. פערים בפלטפורמות, ברישיונות ובגרסאות של התוכנות יכולים לגרום לבלאגן גדול בארגון, כזה שאפילו מנהל ה-IT לא יידע מהיכן להתחיל לנהל אותו. אבל למה להכביר במילים? יש לזה שם:Bring Your Own Device BYOD
הנטייה של עובדים להשתמש במכשירים הפרטיים שלהם במשרדי החברה מאפשרת את נזילות המידע ויוצרת פתח לפריצות. זה השלב שבו מנהלים מתחילים לאבד שליטה על מה שקורה בארגון שלהם. המחקרים מראים כי מרבית הפריצות למאגרי מידע קורות בגלל סיסמאות חלשות. בקלות ובמהירות, המידע הארגוני שלך נחשף לעיניים הלא נכונות. עם OKTA – זה לא קורה.
קורונה, פוסט מודרניזם, BYOD ותופעות אחרות של התקופה – כל אלו מצריכים ניהול אחוד של המכשירים הארגוניים. סלולרי, טאבלט, לפטופ ומכשירים ניידים אחרים מהווים נקודות דליפה ופריצת מידע לארגון. החדשנות הפוסט מודרנית מאפשרת לעובדים שלך לעבוד מכל מקום, בכל שעה.
אוקטה היא הסלקטור הניצב בפתח הארגון ומונע חדירה של גורמים לא רצויים. כשמחלקת ה-IT שלכם מאבדת את השליטה על התוכנות הנרכשות, כשכל עובד שחוזר למשרד מצריך השקעה ואדמיניסטרציה של חצי יום עבודה, כשהשולי הופך להיות העיקר – זה הזמן לעבור ל OKTA.
המשיכו לקרוא עוד על OKTA באתר שלנו. יש לכם עוד שאלות ? צרו קשר עמנו עוד היום!
רוקדים מול מצלמת הפלאפון, מכינים סרטון של 60 שניות, מצרפים מוזיקה והופ! הילדים שלכם מפורסמים. הטיקטוק מבוססת על האפליקציה מוזיקלי ומאפשרת לערוך את הסרטונים, להוסיף אפקטים מגניבים ולהפוך לכוכבים.
עד כדי כך שהחברה נקנסה בחודשים האחרונים משום שהשתמשה במידע על ילדים מתחת לגיל 13 שהקליטו סרטונים. אם אתם משווקים תוכן לילדים מתחת לגיל 13 ולא רוצים לוותר על התמלוגים, מעכשיו עליכם להצהיר מראש על הפרסום. כן כן. עוד כמה עדכונים בנוגע להרשאות שיווק לילדים:
וברגעים אלו ממש, חברות אוספות מידע אודותיכם ויודעות בדיוק היכן אתם גולשים. הפתרון הרבה יותר פשוט משנדמה לכם והוא נקרא Mobileiron . מובייל איירון מאפשר שליטה מלאה ויצירת פרוטוקול מפורט של מדיניות אבטחת המידע הרצויה בארגון ועוקבת בזמן אמת אחרי התקני הקצה שלכם. מכשיר נפרץ או הושתלה בו רוגלה? מישהו לא רצוי נגע במכשיר? בשביל זה יש Mobileiron.
לא רגועים? מוזמנים להכיר את הטכנולוגיה החכמה שלקחה את פוליטיקת הזהויות צעד אחד קדימה: OKTA. אוקטה שומרת על הזהות שלכם באינטרנט ומונעת מהחברות הגדולות לאסוף נתונים אודותיכם. ואם זה לא מספיק, Perimeter81 שומרת על המידע שלכם גם כשאתם בתנועה: Perimeter81 שומר על המידע שלכם בתוך הארגון ללא זליגות.
לייעוץ לפני רכישת מערכת ניהול זהויות וקבלת הצעת מחיר מצרפית פנו אל המומחים שלנו בטרהוורקס.הענן כבר לא מסוכן
רוצים להגן על המידע שלכם ולהיות בטוחים? דברו איתנו עוד היום ותשכחו מזליגות מידע לא רצויות. חוזרים לשגרה בטוחה!
עשבי תיבול, ויטמין סי, חשיפה ממושכת לשמש, משקאות בריאות, מוצרי כסף, סדרות של מוצרים ייחודיים ומשחות טבעיות למיניהן – כל אלו הם אמצעים משלימים המעולים לחיזוק המערכת. אבל בעידן דיגיטלי, בו כל עסק בינוני יכול למצוא את עצמו מותקף על ידי ארגונים בעלי תקציבים בלתי מוגבלים, הגנה על המערכת תלויה לא רק בחוסן הפנימי אלא במידה רבה – בהתנהגות המשתמשים. על פי ה -FDA, כרגע אין חיסונים או תרופות שאושרו לטיפול או למניעת COVID_19
כריית זהויות הופכת כיום פשוטה, נוחה ואפשרית יותר מתמיד באופן המאפשר לגורמים עוינים לארגון לפלוש למאגרי המידע שלכם ולשלוף משם מידע תוך העמדת הארגון בסיכון של מאות אלפי דולרים, פגיעה במוניטין ואף פשיטת רגל בעקבות החדרת רוגלות. די בלחיצה אחת על לינק תמים על ידי אחד העובדים או אחד הילדים של העובדים כדי להפיל ארגון שלם. גם גניבת זהויות הפכה להיות היום אופציה קלה יותר מתמיד. איך זה עובד?
באופן המאפשר לגורמים עוינים לארגון לפלוש למאגרי המידע שלכם ולשלוף משם מידע תוך העמדת הארגון בסיכון של מאות אלפי דולרים, פגיעה במוניטין ואף פשיטת רגל בעקבות החדרת רוגלות. די בלחיצה אחת על לינק תמים על ידי אחד העובדים או אחד הילדים של העובדים כדי להפיל ארגון שלם. גם גניבת זהויות הפכה להיות היום אופציה קלה יותר מתמיד. איך זה עובד?
גורם עוין משתלט על אתר אינטרנט שבו עובדי הארגון משתמשים תדיר ו"יונק" את המידע אודות כל הגולשים המשתמשים באותו אתר. למעשה, מדי יום הארגון שלכם, בדיוק כמו הגוף שלכם, מתמודד עם אינספור רוגלות, וירוסים, חיידקים ונגיפים שהמדע טרם גילה. אבל בעוד שהמדע עומד חסר אונים מול הקורונה, בטכנולוגיה כמו בטכנולוגיה, באמצעות פיתוח יישומים מתקדמים על ידי חברה אמריקאית המתמחה בתחום.
OKTA: היישום המתקדם המתעדכן תדיר ומאפשר לעקוב באופן מדויק אחר השימוש במידע הארגוני. אוקטה משמשת לניהול זהויות חכם שמאפשר לכם לדעת בכל רגע נתון מי משתמש במידע הארגון, לאיזו רמת מידע יש לו גישה, באילו אפליקציות הוא משתמש ומאילו דומיינים הוא מגיע.
אם היינו חכמים, היינו יכולים לעצור את נגיף הקורונה בהתחלה. וזה בדיוק מה שOKTA עושה: לאוקטה אפליקציה מובנית לזיהוי חריגה מההתנהגות הארגונית המוכרת בהתבסס על מיקומים גיאוגרפיים, שעות שימוש, כתובות IP ועוד.
בימים אלו שרוב החברות וארגונים עובדים מהבית יש לנו את הפלטפורמות לעבודה בטוחה מרחוק. אנו וחברת OKTA נרתמנו ומאפשרים לארגונכם לקבל את הפלטפורמה לעבודה לחצי שנה חינם, לכל ארגון ובכל גודל שימוש להצלחת ההמשכיות העסקית שלכם מוזמנים ליצור עמנו קשר דרך האתר
לפרטים ולתאום התקנה
שמרו על עצמכם, הישארו בטוחים!