banner

מאמרים

  • HR – Fundbox testimony

    מאת: Itzik Hanan | 01/07/2018

    Through AI and machine learning, Fundbox helps small business to reach their full potential by democratizing access to credit.  The company currently offers two products for small businesses: The award-winning invoice financing offering and a line of credit that requires only a bank connection to get a credit decision called Direct Draw. For both products, with a single click funds show up in a customer’s bank account as soon as the next business day. Read more about Fundbox in the news here. Fundbox are also proud to partner with industry influencers and trusted leading products including Intuit QuickBooks, Freshbooks, Xero, Harvest, and Zoho.

    okta testemonual sso security

    In powering these connections, Fundbox uses a wide variety of applications, including BambooHR, G-Suite, Salesforce, Zendesk, Dropbox and additional appx. 40 apps to get the job done. That’s why Fundbox turned to Okta for its cloud identity and access management needs. While Fundbox employees are busy working with SMB customers and partners on their credit initiatives, Okta takes away the pain of connecting employees with the applications and devices they need to get the job done – and creates a delightful user experience, Securely worldwide.

    We sat down with Alex Usov, IT manager for Fundbox, to discuss why Fundbox selected Okta and how implementation has simplified daily operations for the firm worldwide.

    ?When did the need for Okta arise

    Fundbox is the leading platform for small and medium-sized businesses to manage and optimize cash flow. Through its advanced data science and analytics capabilities, Fundbox taps into numerous data signals to assess customers for risk automatically and right away. We want to be able to give our employees quick and easy access to all of the tools they need to get their job done and serve our partners and customers to the best of their ability. We needed a solution that could secure these applications in an agile and versatile way.

    ?Why was Okta by Teraworks the perfect solution for us

    The decision to work with Okta was not a difficult one for us. We were looking for a solution that would allow us to secure applications, streamline credentials across multiple directories and improve the onboarding and termination process. After extensive research, a thorough proof of concept and multiple reference checks, it became clear that Okta was by far the best fit for us.

    Which Okta features are your favorite?

    I love that Okta allows full control over the identity lifecycle. Prior to working with Okta, many of our employees had duplicate credentials across multiple Applications. With OKTA, new employees can access their applications with single credential without having to involve IT. They are created in the HR systems and automatically provisioned, or deprovisioned, as needed and that means onboarding is done quickly and efficiently and off-boarding retain our assets secured.

    Another feature that has extremely improved security measures without major burden on the end- user is Okta’s Multi-Factor Authentication. Now identity is consistent and accessible from one platform, which allows us to better track user access from any device to any applications all over the world.

    How was your experience with the deployment of the Product?

    Teraworks as the integrator brought a solution that both end users and administrators can walk up to and start using immediately. That’s how easy it felt. And you can tell that elegance is built not only into the product, but the service and the solution itself. Teraworks exhibited professionalism both at the project management level and with the technical expertise. We have been able to complete the project ahead of schedule with minimum disruption to the end-users.

    קרא עוד
  • פריסה גלובאלית של מערכת לניהול תחנות קצה

    מאת: Muli Motola | 15/04/2018

    שם הפרויקט: פריסה גלובאלית של מערכת לניהול תחנות קצה

    שם הלקוח: Forescout

    תאריך סיום: אוקטובר 2018

    מטרת הפרויקט:

    • מערכת גלובאלית להפצת תוכנה, ניהול עדכונים, ושדרוגים של תוכנה קיימת בתחנות הקצה.
    • שירות עצמי לעובדים של הורדת תוכנה בצורה מבוקרת ומאובטחת וללא התערבות מצד העובד.
    KACE System -UEM QUEST

    דרישות הלקוח:

    1. עבור מנהלי מכירות ובכירים, אפשרות ניהול עיתוי השדרוג בצורה גמישה וללא הפרעה לניהול העסקי.
    2. ניהול תחנות הקצה המתניידות דרך האינטרנט ללא צורך בחיבור התחנה לרשת הארגונית.

    הרקע לפרויקט:

    בארגון הוטמעו מספר מערכות ניהול שתופעלו על ידי מספר צוותים מגיאוגרפיות שונות. מנהלי החברה ביקשו לאחד את המערכות למערכת גלובאלית מרכזית ולהוסיף פונקציונאליות חדשה.

    הפתרון שהוטמע:

    הפתרון שנבחר היה על בסיס מערכת KACE System Management Appliance מבית Quest. המערכת מאפשרת למנהל ה-IT לקבל תמונת מצב בזמן אמת לגבי כלל התקני הקצה בחברה, לוודא כי הם עומדים בדרישות אבטחת המידע ולאכוף את המדיניות שהוגדרה.

    הפונקציונאליות שהוטמעה במהלך הפרויקט:

    1. מעבר לעבודה כשירות ענן גלובאלי, פורטל מרכזי ונהלי עבודה אחודים לכלל הצוותים בעולם.
    2. הפצת עדכונים – עבור מערכות הפעלה ועבור שדרוגים לתוכנות צד שלישי עם ממשק ידידותי למשתמשי הקצה למניעת הפרעה במהלך העסקים הרגיל.
    3. הפצת תוכנה – ניהול הפצת תוכנה "שקט" עבור Office 2016, A\V, Adobe ועוד.
    4. ניהול מרכזי – ממשק הכולל תמונת מצב מפורטת על התקדמות ההפצה ברמה ארגונית.
    5. פורטל שירות עצמי להורדת תוכנה עבור העובדים.
    6. רגולציה, תקינה וניהול מצאי – ניהול חומרה, תוכנה, ורישוי תוכנה לתחנות כולל מחולל דו"חות ניהוליים.

    תוצאות הפרויקט:

    אברהם רז, מנהל תשתיות פורסקאוט ישראל: "בשיתוף עם חברת טרהוורקס, אנו מסוגלים כיום לאכוף את מדיניות החברה בנושא עדכוני מערכות הפעלה ותוכנות בצורה גלובאלית, ייעלנו את עבודת צוותי ה-IT ושיפרנו את השירות לעובד באמצעות פורטל הורדת תוכנה חדש ונוח. בנוסף הקטנו את החיכוך בין מחלקת ה-IT לאנשי השטח שנבע מאתחולים בזמנים לא נוחים או מהצורך להתחבר לרשת על מנת לקבל תמיכה שכיום יכולה להתבצע מרחוק וללא צורך בהשתלטות על התחנות."

    קרא עוד
  • ניהול התקני קצה

    מאת: Yafit Zisser | 20/03/2018

    עם מערכות הניהול של Teraworks תוכלו לנהל את מאגרי המידע של מפעלי ענק בלי להניד עפעף או לקום מהכסא. כשהמידע הארגוני מנוהל ברמת מופת, כל הגורמים הסביבתיים מתחילים לזרום בקלות, בדינמיות מפתיעה ובשליטה שבאה בקלות ובלי מאמץ.

    Teraworks מספקת קונסול מרכזי לשליטה בתחנות קצה, שרתים וסמארטפונים, המאפשר לכם לנהל את המידע הארגוני שלכם בהינף אצבע. איך עושים את זה?

    Teraworks- cloud security company solutions

    על מערכות ניהול תחנות קצה של Teraworks

    הארגון שלך גדל ועמו הצורך בניהול חכם ואפקטיבי של מאגרי המידע השונים. סיסמאות השמורות במכשירים ניידים של עובדי הארגון, תכתובות מסווגות עוברות ידיים מרובות ונחשפות לעיניים שונות, נתונים סודיים אודות לקוחות נשמרים אצל עובדים לפעמים גם בלי שדרג ההנהלה יהיה מודע לכך.

    אתם בוחרים למי המידע ייחשף, אתם בוחרים אילו בעלי תפקידים יכולים לגשת למידע ואילו לא, השליטה המלאה היא בידיים שלכם. הפיקוח על תעבורת המידע הארגוני וייעול התפקוד השוטף של החברה עובר אוטומציה המאפשרת העברת מידע במהירות טיסה, בלי לפגוע בחסינות וברמות הסיווג של המידע הארגוני.

    מה כולל ניהול מידע בתחנות קצה?

    • ניהול נכסים חכם
    • הטמעת מערכות הפעלה באופן ורטיקלי, הוריזונטלי או פרסונלי
    • אבטחת מידע בנקודות הקצה
    • איתור וירוסים ואיומים בזמן אמת
    • הצלת מידע ארגוני חיוני מפני אבדן הודות לתגובה מידית
    • תיקונים שוטפים
    • הפצת תוכנות בתוך שניות
    • תחזוקת יישומי הארגון
    • הקצאת גישה וחסימת גישה,
    • שמירה על תיקוני אבטחה שוטפים
    • ניהול התקנים ומחשבי Windows®, Mac®, Linux® ו– UNIX®, מחשבי Chromebookו
    • ניהול מדפסות וסורקים

    רוצים לשמוע עוד?

    סלולרי, טאבלט וניידים אחרים

    החל מסמארטפונים וטאבלטים ועד לשעונים חכמים – נקודות הקצה בשליטה הארגונית של מחלקת IT, גם אם המכשירים נרכשו על ידי העובד עצמו. הודות לקונסולות ניהול תחנות קצה של Teraworks תוכלו להגדיר, לאבטח ולהריץ יישומים בענן, תוכנות ופרויקטים – בהקשת אצבע.

    הפצה והתקנה של תוכנות

    הארגון שלכם משקיע שעות ארוכות על התקנת תוכנות לכל משתמש בנפרד? שוכרים אנשי מקצוע מיוחדים לצורך חינוך והטמעה של תוכנות ניהול לקוחות וסחורה? ב-Teraworks מזמינים אתכם להשקיע פחות כסף, פחות זמן ולהניב יותר רווחים.

    עם Teraworks תוכלו להתקין תוכנות בכל יחידת משתמש שתרצו בצורה מסודרת, על פי הגדרות תפקיד ומטרות מוגדרות מראש. השקיעו את הזמן היקר בדברים החשובים באמת.

    ניהול מערכות הפעלה

    משתמשים בשירותיו של טכנאי רק בשביל להתקין מערכות הפעלה בכל פעם מחדש? באמצעות המערכות של Teraworks  תיהנו מיכולת אוטומטית להקצאת מערכות הפעלה לרבות:

    • יצירת image לדיסקים
    • פריסת image מהירה לעשרות תחנות בו זמנית
    • העברה פשוטה בין גרסאות של תוכנות בלי לקום מהכסא

    ניהול מערכי אבטחה משוכלל

    בואו לנהל את מערכות המידע הארגוניות שלכם, לבצע תיקונים שוטפים, לעדכן ולנהל מערכות הפעלה וספקי צד שלישי בקלות ובפשטות.Adobe®, Oracle®, Mozilla® ו- Symantec ™, כולם בידיים שלכם.

    מערכות הניהול של Teraworks מאפשרות לכם לנהל בדיקות אבטחה של IT ולזהות נקודות תורפה באמצעות סריקות מותאמות אישית.

    .. למה אתם מחכים?

    קרא עוד
צור קשר hlink
X

צור קשר

דילוג לתוכן